هلدینگ تاو
[ultimate_heading heading_tag=”h1″ main_heading_color=”#ffffff” sub_heading_color=”#ffffff” main_heading_style=”font-weight:bold;” main_heading_font_size=”desktop:42px;” main_heading_line_height=”desktop:53px;” main_heading_margin=”margin-bottom:20px;” sub_heading_font_size=”desktop:18px;” sub_heading_line_height=”desktop:26px;” sub_heading_margin=”margin-bottom:25px;”]

سازنده برتر ملی در چهارمین همایش بین المللی مهندسی سازه
هلدینگ پیشرو در چهارمین همایش بین المللی هلدینگ و گروه شرکت ها

[/ultimate_heading]

aks-hadis-298

چو عضوی به درد آورد روزگار

دگر عضوهــا را نمــاند قرار

تو کز محنت دیگران بی غمی

نشاید که نامت نهند آدمی

رسالت انسانی ما حکم می کند نسبت به توسعه همه جانبه آحاد جامعه احساس وظیفه نموده و از لطف و عنایتی که خداوند نسبت به ما ارزانی داشته به دیگران هدیه نماییم. ایران و ایرانی سزاوار و لایق فردائی روشن است که شایسته و بایسته آن می باشد. خدا را شاکریم که  جسارت و شجاعتی و توفیقی به ما عنایت فرمود تا در سرزمینی که همواره مهد فرهیختگان و اندیشمندان بوده به سهم خودمان هر چند ناچیز  در دستیابی به این افق روشن سهیم باشیم

مختصری از توفیقات ما بشرح ذیل می باشد:

 مشارکت فعال در سازمان های مردم نهاد
  •  جمعیت خیریه شندآبادیهای مقیم تهران

این جمعیت برای رسیدگی به امور مستمندان، ایتام و حفظ اتحاد و همدلی شندآبادیهای مقیم تهران و همچنین توسعه و آبادانی شهر شندآباد در ۱۳۴۲ تاسیس شده که آقای مهندس محمد رستم پور از سال ۱۳۸۵ عضو هیات مدیره و مدیرعامل جمعیت فوق می باشند.

 

  •  انجمن خیران حامی فناوری

مجمع، تشکلى ملى و  مردم نهاد در عرصه فن آورى بر أساس بهره بردارى از ظرفیت هاى مادی و معنوى خیران نیک اندیش است که در راستاى ترویج ، توسعه و تعمیق فن آورها و دستاوردهاى علمی، پژوهشى و حمایت از دانشجویان و دانش پژوهان فعالیت می کند. هدف از این فعالیت، به منصه ظهور رساندن أیده  به عمل و تولید و همچنین تبدیل علم به ثروت است.
آقای مهندس محمد رستم پور نایب رئیس هیات مدیره مجمع می باشد.

 

  •  شرکت توسعه پایدار میشو

شرکت فوق برای توسعه اقتصادى  و عمران شهرستان شبستر از توابع استان آذربایجان شرقی فعالیت می کند که آقای مهندس رستم پور  رئیس هیات مدیره شرکت فوق می باشند.

 

  •  شورای هماهنگی جمعیت های اسلامی شهرستان شبستر

شهرستان شبستر حدود ۸۴ شهر و روستا دارد که  ۳۵ شهر و روستا از آن منطقه، در تهران دارای جمعیت خیریه هستند که تشکل فوق الذکر هماهنگی فیمابین هیات مدیره جمعیت ها و مسئولین شهرستان شبستر را عهده دار و در جهت توسعه و عمران شهرستان شبستر فعال می باشد.

 

 برگزاری همایش های سالانه تجلیل از دانش آموزان، دانشجویان برتر و قهرمانان ورزشی

یکی از ارکان توسعه هر کشوری، فرهنگ سازی می باشد که دانش آموزان در آن نقش کلیدی دارند و برای رسیدن به فردائی بهتر باید دانش آموزان را تشویق نماییم تا نسبت به کسب علم کوشا باشند و هر چقدر بتوانیم نسبت به تربیت نوجوانان و جوانان احساس وظیفه نموده و آنان را به مسیر درست هدایت نماییم طبیعتاً فردا و فرداهایی روشن خواهیم داشت. در این راستا هر سال همایشی برگزار می شود که در همایش فوق به دانشجویان برتر و قهرمانان ورزشی جوایزی اعطا و از آنان تجلیل به عمل می آید.

  •  تجهیز و ساخت مدارس

همه ما از مدرسه و صدای مهربان معلمان عزیز رشد نموده ایم و با توجه به مشکلات اقتصادی دولت، ما بر خود وظیفه دیدیم که در تجهیز مدارس و بازسازی همیشه فعال باشیم. در راستای این أیده بود که مدرسه  ۱۲ کلاسه صفر رستم پور احداث و توسط استاندار محترم آذربایجان شرقی جناب آقای دکتر جبارزاده در سال ١٣٩۴ افتتاح گردید.
همچنین چندین مدرسه نیز با دستگاه های کامپیوتر، فتوکپی، کلاس های هوشمند در شهرستان شبستر تجهیز شده اند.

 

  •  بازسازی منزل استاد شهریار

منزل پدری استاد شهریار در روستای خشکناب از توابع شهرستان بستان آباد آذربایجان شرقی واقع شده که بر اثر عدم توجه مردم و مسئولین ویران شده بود. توفیقی حاصل شد تا بتوانیم نسبت به بازسازی کامل آن از فونداسیون تا اتمام با تلفیق معماری محلی و روز دقیقاً همانند ساختمان اولیه اقدام کنیم. در نتیجه ساختمان فوق احداث و آماده افتتاح می باشد.

 

  •  یادمان عاشیق قشم جعفری

عاشیق قشم در سال ۱۳۸۰ در روستای کندرود از توابع شهرستان شبستر متولد و در سال ۱۳۶۸ وفات یافته و اشعار و سروده های عاشیق توسط آقای داور زمان خانی جمع آوری شده است که اشعار ایشان مورد استفاده عاشیق های تبریز، اردبیل، ارومیه و جمهوری آذربایجان می باشد.
متاسفانه محل دفن شایسته شخصیت بزرگواری چون عاشیق قشم نمی باشد. لذا با هماهنگی اداره میراث فرهنگی و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در سال ۱۳۹۳ مسابقه معماری طراحی بنای یادمان استاد برگزار گردید که در مسابقه فوق طرح ارائه شده توسط یکی از شرکت های هلدینگ تاو انتخاب گردید.
توفیقی نصیب شد که طراحی پروژه فوق بصورت افتخاری انجام گردد و منتظر هماهنگی مسئولین محلی جهت اجرای طرح فوق هستیم.

 

  • خانه بهداشت

روستاى قزلجه در نزدیکى شهر طسوج واقع شده که  متاسفانه فاقد امکانات بهداشتى  بود  لذا با هماهنگى انجمن خیرین سلامت درسال ١٣٩۴  یک باب کانکس مخصوص خانه بهداشت تهیه و به روستاى فوق ارسال  شد .