هلدینگ تاو
[ultimate_heading heading_tag=”h1″ main_heading_color=”#ffffff” sub_heading_color=”#ffffff” main_heading_style=”font-weight:bold;” main_heading_font_size=”desktop:42px;” main_heading_line_height=”desktop:53px;” main_heading_margin=”margin-bottom:20px;” sub_heading_font_size=”desktop:18px;” sub_heading_line_height=”desktop:26px;” sub_heading_margin=”margin-bottom:25px;”]

سازنده برتر ملی در چهارمین همایش بین المللی مهندسی سازه
هلدینگ پیشرو در چهارمین همایش بین المللی هلدینگ و گروه شرکت ها

[/ultimate_heading]

پایا تکین تاو

پایا تکین تاو

شرکت پایا تکین تاو با هدف فعالیت در بخش صنایع تبدیلی ، طراحی ، احداث و اجرای واحدهای پرورش آبزیان تاسیس گردید است .
در راستای سیاست های توسعه مصوب دولت جمهوری اسلامی مبنی بر تولید گوشت سفید و حمایت از ماهیان در حال انقراض و محیط زیست ، این شرکت پیکیر احداث مزرعه پرورش ماهیان خاویاری با ظرفیت ۱۰۰۰ تن گوشت و ۱۰ تن خاویار در سال می باشد .
با توجه به کاهش ذخایر طبیعی ماهیان خاویاری در جهان و دریای خزر، یکی از راه حل های بسیار موثر جهت افزایش تولید گوشت و خاویار، آبزی پروری می‌باشد. پرورش خاویار یک فرصت سرمایه گذاری جذاب با توجیه اقتصادی مناسب است.
تخم ماهیان خاویار از گرانترین غذاهای جهان است. دریای خزر به عنوان بزرگ‌ترین منبع ماهیان خاویاری در جهان بیش از ۹۰ درصد خاویار جهان را تأمین می‌کند. مصرف خاویار از ابتلا به بیماری افسردگی و بیماری‌های قلبی عروقی پیشگیری می‌کند، چرا که در خاویار غلظت اسیدهای چرب از نوع امگا۳ بسیار بالاست.