اولین شرکت از هلدینگ تاو در سال ۱۳۶۹ تاسیس و هدف آن توسعه اقتصادی؛ و ترویج اصول فنی و استاندارد های شهر سازی و معماری بود که خوشبختانه به سهم خود در این زمینه موفقیتهای خوبی کسب نمود. جهت توسعه همه جانبه و متوازن و با توجه به احساس نیاز در زمان های مختلف شرکت های شندی‌طرح اندیش، آوای توسعه تاو، آسمان فرسا، نفت آدیش قشم و توسعه پایدار تاو تاسیس و یا در بعضی از آن ها مشارکت گردیده که در سال ۱۳۸۸ برای مدیریت مطلوب و رسیدن به اهداف استراتژیک مجموعه،هلدینگ تاو تشکیل گردید که مالکیت آن با بخش خصوصی بوده و اکثریت سهام و همچنین ریاست آن به عهده آقای مهندس محمد رستم پور می باشد ….

تحصیل در رشته عمران و اعتقاد قلبی و راسخ به ترویج طراحی و اجرای اصولی پروژه های عمرانی بر اساس استاندارد های داخلی و بین المللی نوین، خمیر مایه تاسیس دفتر طراحی معماری در سال ۱۳۶۹ بود و خوشحالیم که در این زمینه قدم های کوچکی را برداشته و موفقیت های خوبی کسب نموده ایم.

در طول سالیان گذشته برحسب نیاز و جهت توسعه متوازن شرکت های شندی طرح اندیش، توسعه پایدار تاو، دفتر حقوقی رستم پور، نمایندگی بیمه پاسارگاد، پایاتکین تاو تاسیس گردید که مالکیت آنها با بخش خصوصی بوده و اکثریت سهام آن متعلق به آقای رستم پور می باشد.

 

این مجموعه دارای تجربیات غنی و ارزشمند در حوزه صنعت ساختمان بوده و سرمایه گذاری تخصصی، توسعه و سود آوری پایدار و مشاکت در اجرای پروژه های ملی و دارای توجیه اقتصادی ارزنده در صنعت ساختمان، توریسم، شیلات و پتروشیمی از اولویت های اصلی این هلدینگ می باشد، این مجموعه  آمادگی خود را برای سرمایه پذیری، سرمایه گذاری، مشارکت و تعامل با سرمایه گذاران محترم حقیقی و حقوقی داخلی و بین المللی اعلام و از آن استقبال می نماید. تکیه بر توسعه پایدار در ایده و اجرا ارزشهای انسانی، اصول اخلاقی، خلاقیت و نو آوری دانش بنیان از اصول حاکم بر فعالیت های این مجموعه است.

قطعا تکیه بر اصول فوق و مدیریت آینده نگر  همراه با سود آوری مناسب این امر تحقق خواهد یافت.

شرح مختصری از تاریخچه توسعه و فعالیت های گروه به شرح پیوست میباشد.

  • 1369-1373

    تاسیس دفتر طراحی و معماری
  • 1373-1399

    شروع به فعالیت و سرمایه گذاری و اجرای پروژه های مسکونی
  • 1381

    تاسیس شرکت مهندسین مشاور شندی طرح اندیش
  • 1385

    آغاز فعالیت دفتر وکالت رستم پور تا به اکنون
  • 1387

    سرمایه گذاری دربخش ساختمان های تجاری و اداری
  • 1394

    تاسیس شرکت توسعه پایدار تاو و اخذ نمایندگی بیمه پاسارگاد
  • 1395

    تاسیس شرکت TAV AlPS در سوییس
  • 1397

    شروع به فعالیت در بخش گردشگری و احداث هتل
  • 1398

    تاسیس شرکت پایا تکین تاو